احمد جون
تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, | 18:39 | نویسنده : f.z.g

سلام بچه ها من الان خیلیییییییییییییییی خوش حالم

انقدر خوشحالم که نمی دونستم باید چیکار کنم واسه همین خواستم خوشحالیمو تقسیم کنم

عمه جونم که خیلیییییییییییی دوسش دارم بچه اش به دنیا اومد

الان که اومد این پستو گذاشتم تازه این خبرو بهم دادن وایییییییییییییییییییی نمی دونم از خوشحالی چیکار کنم من میرم یکم جیغ جیغ کنم

راستی اسمشم گذاشتن احمد

از همین الانم یه برنامه بلند مدت چیدم که یه استقلالی دو آتیشه ازش بسازم از الان شما فکر کنین یه استقلالی به جمع ما اضافه شد البته باباش پرسپولیسیه ولی بیخیال من می تونم استقلالیش کنم

اس اسی ها روحیه بدین

اینم عکسش

 

خدایا کمکم کن دیدمش جلو خودمو بگیرم نخورمش



نظرات شما عزیزان:

امیر وبانو88
ساعت11:43---13 بهمن 1392
سلام

اگه میشه عکسهای جدیده این خوشگل پسر رو بزار
پاسخ:باشه حتما عکس جیگرمو میزارم


mahdi
ساعت15:52---4 بهمن 1392
مگه تا حالا بچه ندیدی ک اینقد ذوق زده شدی دیدفونه!!!!خخخخ

انشالله خدا حفظش کنه از دس تو اجی !!!!
پاسخ:بچه زیاد دیدم ولی یه چیز دیگست آخه من مادرشو خیلییی دوست دارم ایشاالله


گلی
ساعت21:25---29 دی 1392
وای خداااااااااااااااااااااااااااا ااااا



چقده نازههههههههههه



ماشااااااااااله چقده خوردنیه....ایشاله قدمش خیر باشه
پاسخ:مرسی ممنون


محمد حسین
ساعت0:50---29 دی 1392
به به تولدش مبارک
پاسخ:ممنون


مرد همیشه آبی
ساعت1:44---27 دی 1392
تولد احمد خان استقلالی مبارک
پاسخ:مرسی


فاطمه
ساعت13:08---24 دی 1392
قدم نو رسیده مبارک اجی جون نگفته بودی بهم منم کمکت میکنم ازاون7اتیشه ها شههههه......
پاسخ:ببخشید یادم رفت بهت بگم به فایزه گفتم پس رو کمکت حساب میگم رفیق


سجاد
ساعت21:49---23 دی 1392
خوش قدم باشه...

اوه اوه، چه برنامه ريزي بلند مدتي؟؟!!




پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آسان دی ال
  • بروجرد